Achátový měsíc

Vyprodáno Prodáno

Přívěsek z fialového achátu je opletený měděným drátem a zavěšený na měděném řetízku.

Rozměry:

přívěsek: 50x33mm

řetízek: 55cm

Patinováno, leštěno.

Udržujte v suchu.

Achát

oblíbený minerál pro léčení, zejména díky obsahu oxidu křemičitého, minerálu, který se také nachází v lidském těle.

Podporuje kreativitu a fantazii, také vytrvalost odvahu a vůli k životu. Posiluje důvěru ve vlastní schopnosti, vědomí vlastní identity a pud sebezáchovy. Chrání před působením nežádoucích okolních vlivů. Pomáhá volit správná slova při komunikaci a učí slušnému přímému jednání s blízkými i s nepřáteli. Napomáhá v hledání pravdy a v klidném přijetí kritiky a nepříznivých okolností.
Dodává jistotu a sebedůvěru, zmírňuje pocit nedocenění a komplex méněcennosti. Zklidňuje ve stresových situacích a pomáhá při nadměrné psychické zátěži.

Achát posiluje rozmnožovací orgány u mužů i u žen. Také chrání a pomáhá při porodu. Obecně zmírňuje horečky a infekční onemocnění. Utišuje všechny typy bolesti, úžasně pomáhá při alergiích a kožních problémech. Už ve středověku achát používali k léčení infekcí, epilepsii a všimli si, že pomáhá i při náměsíčnosti.
Zmírňuje horečnatá infekční onemocnění. Snižuje teplotu a tiší rozličné bolesti. Také pomáhá při alergiích a dalších kožních problémech. Očišťuje tělo od jedů, podporuje funkci ledvin a močových cest, napomáhá zmenšovat otoky.

Upozornění:

Mějte na paměti, že minerální kameny mohou pomoci svou silou a energií, ale nenahrazují lékařskou péči a medikaci.