Jantarový přívěsek

Elegantní a lehký drátovaný jantarový přívěsek, opletený postříbřeným měděným drátem.

Rozměry 65 x 25mm

Jantar má velmi pozitivní charakter. Podporuje v nás energii, činorodost a vůli k životu. Ukazuje radostné stránky života a tlumí deprese i chmury. Vede nás k rovnováze a spokojenému životu. Pokud procházíme nějakým těžkým obdobím, dodá nám sílu vše zvládnout.

Jantar povzbuzuje trpělivost, pozitivní myšlení a vůli, což podporuje léčbu všech onemocnění. Dokáže ovlivnit celkový tělesný a duševní zdravotní stav člověka. Ulevuje při obtížích s hormonální nerovnováhou, trávicím ústrojím, močovými cestami, při problémech s žaludkem, žlučníkem, játry a střevy. Pomáhá při astmatu a bronchitidě.

Zmírňuje artrózu, artritidu, revmatické bolesti, záněty kloubů a dnu. Posiluje funkci štítné žlázy, imunitního systému a povzbuzuje látkovou výměnu. U batolat pomáhá ke zmírnění bolesti při prořezávání zoubků, při očních a ušních obtíží.

OČISTA A NABÍJENÍ
Čistíme krátce proudem vlažné vody. Nabíjíme na nepřímém slunci. Jantar je velmi citlivý na teplo a slunce.

ZNAMENÍ ZVĚROKRUHU

Blíženci, Lvi, Panny i Vodnáři.

Upozornění:

Mějte na paměti, že minerály mohou pomoci svou silou a energií, ale nenahrazují lékařskou péči a medikaci.

_____________________________________________________________

Výrobek není určen dětem do 5 let.

Nevhodnou manipulací hrozí nebezpečí poškození

výrobku a zranění dítěte.

___________________________________

Zadní strana ošetřena ochranným antialergenním lakem.