Sokolí oko

Vyprodáno Prodáno

Drátovaný přívěsek - elegantní minerál tygří oko opletený hranatým patinovaným měděným drátem a doplněný měděnými korálky.

(obr. 2 a 3 jsou ještě před patinou)

Sokolí oko

Vlastnosti: Sokolí oko je kámen jasnozřivosti, rozpouští pesimismus a zaběhlé myšlenkové návyky. Zbystřuje vnitřní zrak a intuici, pomáhá vidět věci v nových souvislostech a s nadhledem. Umožňuje vhled do vlastního nitra a usnadňuje cestu k příčině blokací a omezení.

Posiluje fyzické tělo a zemskou energii a zároveň zvyšuje mentální schopnosti.  Sokolí oko účinně napomáhá odstranit různá omezení a negativní myšlenkové vzorce chování. Pokud budete sedět se sokolím okem venku za slunného dne, můžete se skrze něj podívat do minulosti či budoucnosti. Usnadňuje vyvolání vizí a vhled do nitra věcí. Svému majiteli dodává Sokolí oko odvahu a sebedůvěru.

Léčebné využití: Sokolí oko pomáhá při celkové slabosti organismu, zlepšuje činnost oběhového systému, střevní mikroflóru a pohybové ústrojí. Napomáhá nalézt příčiny, které se skrývají za ztuhlou páteří a krkem. Posiluje zrak a léčí oční problémy a choroby, mírní bolesti hlavy a migrény, tiší astma a napomáhá při léčbě plicních onemocnění.

Rozměry: 6 x 5cm

Mějte na paměti, že minerály mohou pomoci svou silou a energií, ale nenahrazují lékařskou péči a medikaci.

Výrobek není určen dětem do 5 let.

Nevhodnou manipulací hrozí nebezpečí poškození výrobku a zranění dítěte.

Patinováno, leštěno.

Udržujte v suchu.